Tylko właściwie zrealizowane pozycjonowanie daje solidne efekty

W biznesie SEO panuje przekonanie, że im więcej pieniędzy wydaje się na funkcjonowania pozycjonerskie (tworzenie stron zapleczowych wprost pod klienta, kupowanie tekstów preclowych i opisów do katalogów stron od copywriterów, zdobywanie linków z wartościowych miejsc), tym szybszy i lepszy będzie efekt ostateczny. Tymczasem rzeczywistość jest całkowicie inna i największe budżety na pozycjonowanie przeznaczają nie te firmy, które pragną zyskać efekty błyskawiczne, niemniej jednak wolą je utrzymać przez jak najdłuższy czas. Nic więc dziwnego, że budżety na SEO wielkich gigantów – serwisów aukcyjnych, bankowych, sklepów internetowych, stron społecznościowych i rozrywkowych – przekraczają niekiedy setki tysięcy złotych.

Chodzi tutaj niewątpliwie głównie o bardzo oblegane, konkurencyjne i wymagające frazy, gdzie ilość firm walczących jest bardzo duża, a każda dysponuje porównywalnie wielkim budżetem. W niektórych przypadkach pozycjonowanie jest zatem dla nich zasadniczą metodą promocji spersonalizowanej firmy i przy okazji metodą najlepiej z dobrym skutkiem, przynoszącą wielkie zyski. Nieoficjalnie wiadomo wręcz, że czołowe banki w gronie polskich instytucji inwestycyjnych, promujące się na frazy związane z kredytami, pożyczkami czy kontami osobistymi, wydają na pozycjonowanie i usługi SEO średnio 90 tysięcy zł miesięcznie! Trzeba natomiast pamiętać, że w budżet ten wliczają się także różnego rodzaju oficjalne kampanie w wortalach typu Google Adwords, gdzie stawki za kliknięcia w przypadku takich fraz są priorytetowo wygórowane. Zapoznaj się z naszą ofertą:
katalogi wp-kat – właściwie przeprowadzone linkowanie daje solidne efekty.